خدمات

1. چطور می‌توان آخرین تراکنش را دوباره چاپ کرد؟

دستگاه‌ هایپرکام: از منوی اولیه دستگاه، گزینه «منوی اصلی» را انتخاب کنید. سپس گزینه «چاپ مجدد» را انتخاب کنید. رسید مجدد چاپ می‌شود.

دستگاه اینجنیکو: کلید «فهرست» رافشار دهید. گزینه «چاپ آخرین تراکنش» را انتخاب کنید سپس رمز 13850 را وارد کنید. رسید مجدد چاپ می‌شود.

دستگاه بایتل مدل 3100: کلید «F2» را فشار دهید. رمز «0000» را وارد کنید. گزینه «تراکنش آخر» را تایید کنید. رسید مجدد چاپ می‌شود.

دستگاه بایتل مدل 5100: کلید «FCN» را فشار دهید. گزینه «صندوقدار» را انتخاب کنید. رمز «0314» را وارد کنید. گزینه «تراکنش آخر» را انتخاب کنید تا رسید چاپ گردد.

دستگاه جمالتو: گزینه « منو» را انتخاب کنید. گزینه «مدیر/سرپرست» را انتخاب کنید. منوی «سرپرست» را تایید کنید. رمز «10131» را وارد کنید. گزینه «MER» را انتخاب و در مرحله پایانی گزینه «چاپ آخرین تراکنش» را انتخاب کنید تا رسید مجدد چاپ شود.

2. رمز فروش شارژ چند است؟

در دستگاه ‌هایپرکام رمز فروش شارژ «1111» است.

در دستگاه اینجنیکو رمز فروش شارژ «0417» است.

3. مراحل گزارش‌گیری از دستگاه چگونه است؟

دستگاه ‌هایپرکام: از منوی اولیه گزینه «منو اصلی» را انتخاب کنید. گزینه «گزارشات» را تایید کنید. رمز «1111» را وارد کنید. گزینه «All hosts» را انتخاب کنید تا رسید گزارشات چاپ شود.

                      دستگاه اینجنیکو: کلید «فهرست» را فشار دهید. گزینه «فهرست سرپرست» را انتخاب کنید. رمز پذیرنده «13850» را وارد کنید. گزینه «گزارش تراکنش‌ها» را تایید کنید. گزینه «بخشی از تراکنش‌ها» یا گزینه «همه تراکنش‌ها» را انتخاب و تایید کنید.

دستگاه بایتل مدل3100: ابتدا دکمه «F2» فشار دهید. رمز «0000» را وارد کنید. گزینه «20 تراکنش آخر» را انتخاب کنید تا رسید چاپ شود.

در دستگاه بایتل مدل 5100: ابتدا کلید «FCN» را فشار دهید. رمز «0314» را وارد کنید. گزینه «صندوقدار» را انتخاب کنید. گزینه «20 تراکنش آخر» را انتخاب کنید.

دستگاه جمالتو: کلید «منو» را فشار دهید. گزینه «مدیر/سرپرست» را انتخاب کنید، رمز «10131» را واردکنید، سپس گزینه «100 تراکنش آخر» را انتخاب کنید.

4. مراحل تسویه حساب دستگاه‌های ‌هایپرکام چگونه است؟

از منوی اولیه دستگاه گزینه «تسویه حساب» را انتخاب کنید. کلیه پیغام‌های بعدی دستگاه را تایید کنید تا رسید چاپ شود.

5. مراحل بازسازی ‌هایپرکام سری 42 را توضیح دهید.

از منوی اولیه دستگاه گزینه «بازسازی» را انتخاب کنید. پیغام «بازسازی انجام شود؟» را تایید کنید سپس پیغام «بازسازی سریع؟» را تایید کنید، صبر کنید تا دستگاه نرم افزار مورد نیاز را لود نماید. نهایتا دستگاه خاموش و مجددا روشن می‌شود و مرحله بازسازی به اتمام می‌رسد.

6. خطای پرداختPSP چگونه برطرف می‌شود؟

با فشردن دکمه بالا از سمت چپ صفحه نمایش دستگاه خطای PSP برطرف می‌شود.

7. هنگام مشاهده پیغام «تراکنش معکوس انجام نمی‌شود» چه باید کرد؟

کلید «فهرست» را بزنید. گزینه «پایانه غیرفعال» را تایید کنید. بعد از مشاهده پیغام «خطای 97» کلید لغو را بزنید. در مرحله بعد مجدد کلید «فهرست» را انتخاب و این بار گزینه «پایانه فعال» را تایید کنید. روی صفحه نمایش دستگاه پیغام «انتخاب حساب» مشاهده می‌گردد. روی «شماره پایانه خود» تایید کنید تا رسید «فروشگاه باز شده است» چاپ شود. سپس با اولین کارتی که روی دستگاه بکشید، دستگاه پیغام «تراکنش معکوس انجام شد» را ارسال می‌کند و مشکل برطرف می‌شود.

8. اگر پیغام دستگاه اینجنیکو «رمز کارت اشتباه است» باشد؛ در صورتی که رمز وارد شده صحیح است، چگونه باید عمل کرد؟

کلید «فهرست» را فشار دهید. گزینه «پایانه فعال» را تایید کنید. پیغام «انتخاب حساب» را روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده می‌کنید. «روی شماره پایانه خود» تایید کنید تا رسید «فروشگاه باز شده است» چاپ شود.

 

9. رمز سرپرست و گرفتن گزارشات چند است؟

در دستگاه اینجنیکو، رمز گزارشات «13850» است.

در دستگاه بایتل، رمز گزارشات «0000» و «0314» است.

در دستگاه ‌هایپرکام، رمز گزارشات «1111» است.

در دستگاه جمالتو، رمز گزارشات «10131» است.

10. مراحل فعال‌سازی شارژ رایتل در دستگاه اینجنیکو چگونه است؟

ابتدا کلید «فلش رو به بالا” را فشار دهید. گزینه «امداد» را انتخاب کنید. کد «9999» را وارد کرده و سپس کلید «ENTER» (سبز رنگ) را فشار دهید.

11. برای تنظیم تاریخ و ساعت در دستگاه کارتخوان به چه صورت باید عمل کرد؟

اگر تراکنش مانده حساب به طور مکرر روی دستگاه انجام شود، تاریخ و ساعت دستگاه به طور خودکار تنظیم می‌شود.

12. برای درخواست دستگاه POS سیار به چه صورت اقدام کنیم؟

لطفا به سایت شرکت به آدرس www.kiccc.com مراجعه فرمایید.

13. برای درخواست دستگاه و پیگیری درخواست دستگاه به چه صورت باید اقدام کنیم؟

لطفا برای درخواست دستگاه به شعبه بانک مراجعه و برای پیگیری درخواست دستگاه با شماره تماس 213 الی 73085210 تماس حاصل فرمایید.

14. برای دریافت صورت حساب کارت اعتباری چگونه باید عمل کرد؟

لطفا با شماره تماس 23 الی 730853420 تماس حاصل فرمایید.

15. در پرداخت‌های اینترنتی شهریه دانشگاه توسط «درگاه دامون صادرات» در صورت بروز مغایرت مثلا کسر مبلغ از کارت و داشتن شماره پیگیری، به چه صورت باید اقدام کرد؟

 لطفا «شماره پیگیری تراکنش» را به واحد مالی دانشگاه مربوطه اعلام نمایبد.

16. اگر در پرفراژ خرید شارژ از دستگاه‌ هایپرکام فقط شماره سریال قید شده بود چه باید کرد؟

از منوی اولیه دستگاه گزینه «شارژ” را تایید کنید. رمز «1111» را وارد کنید. در مرحله بعد گزینه «فروش شارژ» را تایید کنید سپس «اپراتور شارژ مورد نظر و مبلغ مورد نظر» را تایید کنید و سپس روی گزینه کارت بانکی تایید کنید، رسید کد شارژ چاپ می‌گردد.


17. طریقه گرفتن شارژ از دستگاه‌های اینجنیکو و‌ هایپرکام چگونه است؟

مرحله خرید شارژ در دستگاه اینجنیکو: ابتدا «فلش رو به بالا» را روی دستگاه فشار داده سپس گزینه دوم، «خرید و ذخیره» را انتخاب کنید. بعد از باز شدن منو بنا به نیاز خود یکی از گزینه‌های «سرویس‌های پرفروش» یا «همه سرویس‌ها» را انتخاب کنید. سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که باید از لیست داده شده، شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مبلغ شارژ مورد نظر، پیغام «کارت را بکشید» نمایش داده می‌شود. کارت بانکی خود را کشیده شود و تعداد شارژ درخواستی خود را وارد کنید. پیغام «رمز را وارد کنید» روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده می‌شود. رمز کارت را وارد کنید. بعد از ارتباط با مرکز و نمایش پیغام ارسال و دریافت، دستگاه رسید اول «رسید خرید» و رسید دوم «لیست سرویس‌های خریداری شده از مرکز» را چاپ می‌کند.

مرحله فروش شارژ در دستگاه اینجنیکو: برای دریافت رمز شارژ خریداری شده که اکنون در حافظه دستگاه ذخیره شده است، دکمه لغو را زده و دوباره وارد منوی «سند الکترونیکی» شوید. این بارگزینه «فروش» را انتخاب کنید. دستگاه کد رمز می‌خواهد که با وارد کردن کد رمز «0417» وارد منو می‌شوید. دستگاه دو گزینه «کارت موبایل» و «جیرینگ» را نمایش می‌دهد. برای دریافت «شارژ 1000 تومانی همراه اول» گزینه «جیرینگ» و برای دریافت دیگر شارژها گزینه «کارت موبایل» را انتخاب کنید. در ادامه اپراتور مورد نظر را انتخاب کنید (ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل) سپس مبلغ شارژ مورد نظر را از لیست داده شده انتخاب کنید (1000 ایرانسل، 2000 همراه...) و در نهایت رسید اصلی شارژ که حاوی اطلاعات «کد رمز و سریال» است چاپ می‌شود.

مرحله خرید شارژ در دستگاه‌ هایپرکام: ابتدا از منوی اولیه دستگاه گزینه «تراکنش» را انتخاب و تایید کنید و سپس گزینه سوم، «شارژ» را انتخاب کنید. پس از وارد نمودن رمز «1111» و تایید در منوی شارژ، گزینه دوم «خرید شارژ» را انتخاب و تاییدکنید. سپس اپراتور شارژ مورد نظر را (ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل) انتخاب و تایید کنید و در مرحله بعد مبلغ شارژ مورد نظر را انتخاب کنید. در این مرحله دستگاه پیغام «منتظر خواندن کارت” را نشان می‌دهد که پس از کشیدن کارت بر روی دستگاه تعداد شارژ مورد نظر را وارد نموده، سپس رمز کارت خود را وارد کنید. دستگاه بعد از برقراری ارتباط و پردازش رسید اول خرید شارژ شامل شماره سریال، نوع شارژ و مبلغ کسر شده است را چاپ می‌کند.

مرحله فروش شارژ در دستگاه ‌هایپرکام: برای دریافت کد شارژ باید دوباره منوی شارژ را انتخاب و پس از ورود رمز «1111» گزینه اول، «فروش شارژ» را تایید کنید. در مرحله بعد نوع شارژ مورد نظر (ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل) را انتخاب و تایید کنید و پس از آن مبلغ شارژ مورد نظر را از لیست داده شده انتخاب و تایید کنید. در منوی بعدی گزینه «کارت بانکی» را تایید کنید در این مرحله دستگاه رسید اصلی شارژ که حاوی «رمز و سریال شارژ» است را چاپ می‌کند.

18. شماره دفاتر و نمایندگی‌های هر استان را در بخش «تماس با ما» همین سایت (در نوار قرمز رنگ بالا)، مشاهده کنید.

 

 

ورود اعضا
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
ایران
کیش